תוכנית רב שנתית רב שלבית למחלחמה בתאונות הדרכים
שלב א : ענישת נהגים
שלב ב: חקיקה מונעת ומרתיעה
שלב ג : תיקון תשתיות
שלב ד : הקמת מוקד בעל צוות סיור 24 שעות ביממה למתן פתרונות למפגעים בדרך
תוך 24 שעות הגעה למקום המדווח תוך 30 יום פיתרון לבעיה במידה והבעיה
לא נפתרה לאחר 30 יום חובה שתבוא על פתרונה בתוך 180 יום נוספים
שלב ה שילוב האזרחים בתלונות על נהגים עבריינים על ידי מתן חיסיון מפני עדות
בבית המשפט ( כפי שמבוצע במצלמה אלקטרונית ) ואו כל פרט מזהה של המתלונן
וזאת בתמורה לעברה מצולמת מהתחלתה ועד סופה, וכן תגמול כספי שישולם מן הביטוח הלאומי לאזרח שהתלונן, ישירות לחשבון הבנק בשווי 50% מערך הקנס נטו שהוטל על הנהג העבריין
שלב ו חינוך עם פרוייקט גמר בבגרות חובה הכולל הצעות ייעול ופתרונות לתאונות הדרכים בישראל
שלב ז הפחתת מחירי התחבורה הציבורית במינימום 50% נטו ממהמחיר כיום
הגברצ התדירות של התחבורה הציבורית כולה וכן בניית מערכת שעות חופפת ומקבילה המאפשרת להשתמש באוטובוסים רכבות מטוסים מוניות מינבוסים ועוד ועוד תוך כדי תכנון מדוייק ומםפורט של זמני התחבורה הציבורית על מנת להגיע ליעד ללא רכב פרטי
שלב ח קביעת יעדים ומדדים שיביאו לבסוף את המדינה למצב של 95% פחות בתאונות והרוגים לפחות ( מינימום )
שלב א : ענישת נהגים
שלב ב: חקיקה מונעת ומרתיעה
שלב ג : תיקון תשתיות
שלב ד : הקמת מוקד בעל צוות סיור 24 שעות ביממה למתן פתרונות למפגעים בדרך
תוך 24 שעות הגעה למקום המדווח תוך 30 יום פיתרון לבעיה במידה והבעיה
לא נפתרה לאחר 30 יום חובה שתבוא על פתרונה בתוך 180 יום נוספים
שלב ה שילוב האזרחים בתלונות על נהגים עבריינים על ידי מתן חיסיון מפני עדות
בבית המשפט ( כפי שמבוצע במצלמה אלקטרונית ) ואו כל פרט מזהה של המתלונן
וזאת בתמורה לעברה מצולמת מהתחלתה ועד סופה, וכן תגמול כספי שישולם מן הביטוח הלאומי לאזרח שהתלונן, ישירות לחשבון הבנק בשווי 50% מערך הקנס נטו שהוטל על הנהג העבריין
שלב ו חינוך עם פרוייקט גמר בבגרות חובה הכולל הצעות ייעול ופתרונות לתאונות הדרכים בישראל
שלב ז הפחתת מחירי התחבורה הציבורית במינימום 50% נטו ממהמחיר כיום
הגברצ התדירות של התחבורה הציבורית כולה וכן בניית מערכת שעות חופפת ומקבילה המאפשרת להשתמש באוטובוסים רכבות מטוסים מוניות מינבוסים ועוד ועוד תוך כדי תכנון מדוייק ומםפורט של זמני התחבורה הציבורית על מנת להגיע ליעד ללא רכב פרטי
שלב ח קביעת יעדים ומדדים שיביאו לבסוף את המדינה למצב של 95% פחות בתאונות והרוגים לפחות ( מינימום )
יעד תוכנית רב שנתית המבקשת לצמצם את תאונות הדרכים ב30% לפחות בכל שנה וכך לפחות במספר הפצועים וההרוגים בכל שנה